ייצוג נפגעות הטרדות ופגיעות מיניות

המשרד מייצג נפגעות ונפגעי הטרדה מינית ותקיפות מיניות לקבלת פיצויים כספיים הן מהפוגע, ולעיתים גם מהמעסיקים.

משרדנו מלווה נפגעות ונפגעים בתהליך מיוחד שפותח בניסיון רב שנים, שיש בו כדי להעצים, ולהחזיר להם את השליטה והביטחון שאבד בפגיעה, תוך שימוש בכלים משפטיים וכלים טיפוליים.

במשך השנים המשרד צבר ניסיון מוכח ומוצלח בניהול תיקים מורכבים ורגישים אלו, כאשר מרביתן המכריע של התביעות מסתיימים בהענקת פיצוים בשלבים שונים של ההליכים, ובמקרים רבים אף ללא צורך בהכרעה שיפוטית, חלקם בהליכי גישור מותאמים למקרה.

המשרד יודע לתת שירות ומענה בין אם התקיים הליך פלילי ובין אם התיק נסגר במשטרה, וגם במקרים בהם כלל לא הוגשה תלונה למשטרת ישראל. 

תמונה ללא תיאור

מקצועיות

תמונה ללא תיאור

אמינות

תמונה ללא תיאור

הגינות

תמונה ללא תיאור

זמינות

חלק מההצלחות שלנו

בית המשפט פסק לשתי אחיות שתבעו את אחיהן שהטריד אותן מינית בצעירותן, מעל 1,100,000 ₪.

הושג הסדר לפיו תלמיד תיכון שהוטרד על ידי נער אחר, יהיה זכאי לפיצוי של יותר מ 300,000 ₪ מהפוגע.

מעל 1,000,000 ₪ נפסקו לבחור שנפגע מינית בילדותו מבחור אחר שהיה בוגר ממנו.

בחורה שנפגעה מינית במהלך חופשה, קיבלה פיצוי בפסק דין 500,000 ₪.

בחורה שנפגעה בילדותה על ידי אחיה הגדול, זכתה לפיצוי של כ-1,300,000 ₪

בחורה שנפגעה מינית על ידי אסיר בחופשה, קיבלה בפסק דין פיצוי של 200,000 ₪

הוטרדה מינית ע"י שכן מבוגר וקיבלה פיצוי 60,000 ₪

מזכירה שהוטרדה מילולית על ידי הממונה עליה, קיבלה מעל 300,000 ₪ פיצויים.

צעירה שהוטרדה על ידי קרוב משפחה רחוק, קיבלה פיצוי בסך כ-100,000 ₪.

אלו חלק מההצלחות בנושא עורך דין הטרדה מינית

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

    שאלות נפוצות לעורך דין הטרדה מינית ותקיפה מינית

    האם כדי להגיש תביעה אזרחית -כספית לפיצוי על פגיעה מינית, יש חובה להגיש קודם תלונה למשטרה ?

    כלל וכלל לא. ניתן להגיש תביעה ולקבל פיצוי בהליך אזרחי, גם אם לא הוגשה בכלל תלונה למשטרה.

    האם כאשר נסגרת תלונה במשטרה, אין עוד אפשרות להגיש תביעה אזרחית ?

    גם אם התלונה שהוגשה למשטרה נסגרת מכל סיבה שהיא, ואפילו אם הפוגע יצא זכאי בהליך פלילי, עדיין אפשר להגיש תביעה כספית אזרחית.

    האם כאשר הפוגע כבר הורשע בהליך פלילי, ונפסקו פיצויים לנפגעת באותו הליך, יש אפשרות להגיש תביעה לפיצויים גבוהים יותר?

    כאשר נאשם הורשע בהליך פלילי, ניתן להגיש על סמך ההרשעה תביעה אזרחית כספית. במקרה כזה, הדיון יהיה רק על סכום הפיצוי המגיע, ולא יידרש שוב דיון בשאלה האם בוצעה העבירה. סכום הפיצוי שנפסק במסגרת ההליך הפלילי יופחת מסכום הפיצוי הנוסף שייפסק בהליך האזרחי.

    האם ניתן לשמור על דיסקרטיות בתביעות הנוגעות להטרדות / פגיעות מיניות ?

    תביעות בתחום פגיעות מיניות מתנהלות בדלתיים סגורות, ושם הנפגעת בכל מקרה חסוי.

    כמו כן, במקרים ראויים, משרדנו פועל לקדם הליכי גישור דיסקרטיים אף ללא צורך בפניה לערכאות המשפטיות וכך נשמרת הפרטיות באופן מקסימלי.

    מה תקופת ההתיישנות לתביעה בגין פגיעות מיניות ?

    ככלל תקופת ההתיישנות הינה 7 שנים מיום הפגיעה. יש הרבה נסיבות שבהן ישנן הוראות מיוחדות, לדוגמא כאשר הפגיעה בוצעה בקטין, שאז מתחיל מניין התקופה רק מגיל 18, ובמקרים מסוימים נוספים, מתחיל מניין התקופה אף מגיל 28.

    ישנם מקרים שבהם מטפל במשרדנו, גם לאחר שחלפה תקופת ההתיישנות, לכן בכל מקרה, מומלץ להתייעץ עם עו"ד המתמחה בתחום.

    האם סיכוי להוכחת תביעה אזרחית זהה לסיכוי בהרשעה בפלילים?

    נטל ההוכחה שונה בין סוגי ההליכים, וכתוצאה מכך, בהליך אזרחי סיכויי הוכחת התביעה גבוהים יותר מאשר סיכוי להרשעה בפלילים.

    האם ניתן לקבל פיצוי כספי גם בגין הטרדה מילולית בלבד?

    כן, בהחלט.

    האם נכון שהפיצוי על הטרדה מינית מוגבל ל- 120,000 ₪ ?

    לא מדויק. אין הגבלה על הפיצוי שיכול להיפסק, הכל תלוי בנזק שנגרם. יחד עם זאת, אם מבקשים מבית המשפט / בית הדין לעבודה לפסוק פיצויי בלי להוכיח נזק, אז בית המשפט מוגבל לסך של 120,000 ₪ על כל מקרה ומקרה.

    מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

      מקצועיות – השירות ניתן על בסיס ידע רחב, ניסיון מצטבר והקפדה על המשך למידה והשתלמויות.

      מענה לצרכי הלקוח – הלקוח מקבל מעטפת בהתאם לצרכיו ותוך בחינת מכלול האינטרסים של הלקוח.

      שמירה על פרטיות – מקפידים לשמור על דיסקרטיות ולכבד פרטיותו של כל לקוח, וחיסיון המידע הנשמר אצלנו.

      הגינות – ההתקשרות נעשית ביושר ותום לב כשטובת הלקוח במרכז. 

      יעילות – השירות ניתן ביעילות ובמהירות בהתאם לנסיבות המקרה.

      יצירתיות – מציאת פתרונות יצירתיים ומתן מענה איכותי לאתגרים מורכבים. 

      שקיפות – לקוחותינו שותפים ומעודכנים בהליכים ובאסטרטגיות ניהול ההליכים בעניינם, תוך תיאום ציפיות.

      זמינות – הקפדה על קיום תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו בכל האפיקים, בהתאם לנוחיותם.

      יחס אישי – אנושיות ואוזן קשבת