עורכי דין לתאונת דרכים ונזקי גוף
המשרד מייצג לקוחות אשר נפגעו בתאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות אישיות, תאונות תלמידים, סיעוד, מול גורמים רלוונטיים, לרבות חברות ביטוח, מעסיקים, קרן פנסיה, המוסד לביטוח לאומי, ועדות רפואיות, ערכאות משפטיות.
הייצוג הינו מקצועי ויעיל בתיאום ציפיות עם הלקוח, תוך התחשבות במכלול נסיבות כל מקרה, מתן יחס אישי ומעטפת בהתאם לצרכי הלקוח, כאשר במקרים המתאימים התביעות מסתיימות בהסדר פשרה מוצלח ובלי להידרש לניהול הליך משפטי ממושך בבתי המשפט, והכל כשטובת הלקוח במרכז.
כן מייצג המשרד נתבעים בהגנה מתביעות נזיקין, שאין להם כיסוי ביטוחי, ברגישות ובהצלחה.
מקצועיות
אמינות
הגינות
זמינות
חלק מההצלחות שלנו
י' עובד שנפגע בתאונת דרכים, ביציאה מעבודתו, פוצה במעל 350,000 ₪, על אף ששכרו לא נפגע.
ל' מורה בתיכון שנפגעה בתאונת דרכים, פוצתה במעל 2 מיליון ₪, למרות שהמשיכה בעבודתה.
ח' עובד מפעל שהחליק במדרגות, ונותר עם מגבלה קלה ברגל, קיבל פיצוי של מעל 350,000 ₪ ממעסיקתו ומביטוח לאומי.
ל' תלמידת תיכון שנפגעה בברך, מחפץ שנפל עליה, פוצתה בכ-250,000 ₪
נ' תלמידת תיכון שנפגעה בקרסול, בעקבות החלקה במדרגות, פוצתה ב-250,000 ₪
ק' הולך רגל שנפל במדרכה בעקבות מפגע ונחבל בפניו, קיבל פיצוי של כ 220,000 ₪.
י' עובד במפעל, שנותר עם פגיעה נפשית כתוצאה מתאונת עבודה, קיבל כ- 200,000 ₪ מחברת הביטוח של המעסיק, בנוסף לקצבאות חודשיות מהביטוח הלאומי שישולמו כל ימי חייו בשווי כ-900,000 ₪.
ע' נפגע בגב בעבודתו, וקיבל מחברת הביטוח של מעסיקתו כ 450,000 ₪ מעבר לסכומים שקיבל מביטוח לאומי.
יורשיו של אדם שנהרג בתאונת דרכים, קיבלו פיצוי של כ- 1,500,000 ₪.
אלו חלק מההצלחות בנושא תביעות תאונת דרכים ונזקי גוף
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
שאלות נפוצות לעורך דין תאונת דרכי ונזיקין
כל אדם שנפגע בתאונת דרכים, בין אם נהג, נוסע, הולך רגל או רוכב אופניים, זכאי לפיצוי.
כן, בנזקי גוף אין רלוונטיות לשאלת האשמה. מבטחת הרכב בביטוח חובה של הרכב בו נפגע המבוטח, היא החברה שתפצה את הנפגע.
ניתן לקבל פיצויים בגין הפסדי שכר בעבר, הפסדי השתכרות בעתיד, הפסד פנסיה וזכויות סוציאליות, הוצאות רפואיות, הוצאות נסיעה, עזרת הזולת, כאב וסבל והוצאות נוספות הקשורות לתאונה. ישנה חשיבות לשמור תיעוד רלוונטי לגבי הנזקים וההוצאות אשר נגרמו עקב התאונה.
ישנן דרכים לחישוב נזק, על פי ראשי נזק שפורטו לעיל, ותוך לקיחה בחשבון של נתונים אישיים לכל נפגע, בהתאם לגילו, נתוני השתכרותו, הפגיעה בכושר העבודה / פגיעה פוטנציאלית, הוצאות שנגרמו ועוד. לכן חשוב שעו"ד שמומחה בתחום, יבדוק ויעריך את גובה פיצוי המגיע.
ישנה חשיבות רבה לתיעוד הרפואי, חשוב לתאר את נסיבות התאונה, את האיבר שנפגע, את המגבלות, ולהמשיך מעקבים בהתאם להמלצות הרפואיות.
משך התהליך משתנה בהתאם למורכבות הפגיעה הגופנית שאראה בתאונה, והשלכותיה. ניהול נכון של ההליך המשפטי, יכול להשליך על ייעול ההליך וסיומו מוקדם יותר ובהצלחה.
חשוב לתעד התאונה ברשומות הרפואיות, לשמור תמונות, לקבל פרטי עדים, פרטי המעורבים בתאונה ולדווח למשטרה ולשמור כל תיעוד הרלוונטי לתאונה לרבות קבלות על הוצאות שנגרמו.
שכ"ט עו"ד בתאונות דרכים נקבע בחוק והינו אחיד ומבוסס על אחוזים מהתוצאות בלבד, כלומר, משלמים רק לאחר שמתקבל הפיצוי, בהתאם לקבוע בחוק, בין 8% ל- 13%+ מע"מ (8% +מע"מ כאשר הושג הסדר לפני הגשת תביעה לבית המשפט, ו- 11% +מע"מ כאשר הושג הסדר לאחר הגשת תביעה בבית משפט, 13%+מע"מ – אם ההליך הסתיים בהכרעה בפסק דין).
במקרה שמדובר בתאונת דרכים שהיא גם תאונת עבודה, יש לפנות גם לביטוח לאומי וגם לחברת הביטוח חובה של הרכב בו נפגע. הנכות אשר תקבע בועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי תחייב את חברת הביטוח של הרכב. התקבולים אשר יתקבלו על ידי הביטוח הלאומי, יקוזזו מגובה הפיצוי שינתן על ידי חברת הביטוח. לכן יש חשיבות לקבל ייצוג על ידי עו"ד שעוסק בתחום אשר ילווה את הנפגע מול הגורמים הללו וימקסם את ההליך.
יש חשיבות לקבל ייצוג מקצועי מול חברות הביטוח, על ידי עו"ד העוסק בתחום, בכדי להגיע לתוצאה המקסימלית בנסיבות כל מקרה ומקרה.
לפי החוק, ניתן להגיש תביעה תוך 7 שנים מיום התאונה. לגבי קטינים, הספירה מתחילה מהיותם בגיל 18. יחד עם זאת, לא מומלץ להמתין זמן רב, שכן יש חשיבות לניהול נכון מלכתחילה, לרבות איסוף ראיות סמוך לתאונה, עדויות רלוונטיות, ותיעוד רפואי רציף.
במקרים מסוימים אפשר לבקש ולקבל מקדמה. מומלץ להתייעץ עם עו"ד מומחה בתחום כדי להבין אם מדובר במקרה מתאים.
במקרים מסוימים ניתן לקבל פיצוי מחברת הביטוח קרנית, גם כשלא היה ביטוח חובה, מומלץ להתייעץ עם עו"ד כדי לבחון האם מדובר במקרה כזה.
טיפים למקרה של תאונת דרכים
- לצלם את מקום התאונה.
- לצלם את המפגע, ככל שקיים, מכמה זויות, רצוי עם תאריך.
- ככל שהמפגע תוקן, יש לצלמו גם לאחר התיקון.
- לשמור פרטי עדים.
- לקבל טיפול רפואי מיידי.
- לוודא שנסיבות התאונה והתלונות הרפואיות נרשמים כראוי בתיעוד הרפואי.
- אם מדובר בתאונת עבודה לוודא שהפרטים נרשמים על ידי הרופא בתיעוד הרפואי כפי שתיארת.
- במקרה של תאונת דרכים יש לדווח למשטרה.
- אם פונית באמבולנס ממקום התאונה יש להשיג דו"ח פינוי מד"א.
- יש לשמור את כל התיעוד הרפואי הרלוונטי בצורה מסודרת.
- יש לשמור קבלות על כל ההוצאות הרפואיות והוצאות הנסיעה. רצוי לרכוש תרופות באמצעות כרטיס קופ"ח וכך ניתן לשחזר קבלת דו"ח ניפוק תרופות גם בדיעבד.
- יש לשמור תלושי שכר שנתיים לפני התאונה ואילך, לרבות דוחות נוכחות.
- אם היה מפגע בשטח רשות ציבורית, יש לדווח על התאונה ועל המפגע, לבקש לקבל העתק ממצלמות אבטחה שקיימות באזור, ולשמור תיעוד של אלו.
- יש לבדוק אם יש לך ביטוחים כלשהם, ולשים לב כי התיישנות בביטוחים הינה 3 שנים מיום התאונה, בשונה מהתיישנות בתביעות נזיקין שהיא 7 שנים מיום התאונה.
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:
מקצועיות – השירות ניתן על בסיס ידע רחב, ניסיון מצטבר והקפדה על המשך למידה והשתלמויות.
מענה לצרכי הלקוח – הלקוח מקבל מעטפת בהתאם לצרכיו ותוך בחינת מכלול האינטרסים של הלקוח.
שמירה על פרטיות – מקפידים לשמור על דיסקרטיות ולכבד פרטיותו של כל לקוח, וחיסיון המידע הנשמר אצלנו.
הגינות – ההתקשרות נעשית ביושר ותום לב כשטובת הלקוח במרכז.
יעילות – השירות ניתן ביעילות ובמהירות בהתאם לנסיבות המקרה.
יצירתיות – מציאת פתרונות יצירתיים ומתן מענה איכותי לאתגרים מורכבים.
שקיפות – לקוחותינו שותפים ומעודכנים בהליכים ובאסטרטגיות ניהול ההליכים בעניינם, תוך תיאום ציפיות.
זמינות – הקפדה על קיום תקשורת יעילה וזמינה עם לקוחותינו בכל האפיקים, בהתאם לנוחיותם.
יחס אישי – אנושיות ואוזן קשבת